Casa Ardeleana, primul restaurant din Medias care imbina on-line-ul cu off-line-ul

Restaurantul Casa Ardeleana din Medias isi provoaca clientii la un concurs inedit. Prin display-urile pozitionate pe mesele din restaurant se anunta un concurs care premiaza persoanele care ”Adauga vizita/Check-in”, pun fotografii sau scriu recenzii pe pagina de Facebook a restaurantului. Cei care hotarasc sa participe pot castiga un voucher de 50 lei, la sfarsitul fiecarei luni, prin tragere la sorti.

Casa Ardeleana

“Ardeleanul e cunoscut peste tot in lume pentru ospitalitate si prietenie, asa ca ne-am gandit ca ar fi frumos sa-i premiem pe cei care interactioneaza cu restaurantul ”Casa Ardeleana” si in mediul virtual. Personalul restaurantului face o treaba excelenta off-line, dar dorim sa pastram legatura cu clientii si dupa ce acestia parasesc localul, pentru a-i tine la curent cu evenimentele, ofertele si tot ce e nou”, declara reprezentantii agentiei Vitamina Marketing, cu care colaboreaza restaurantul in activitatea on-line.

Conform Vitamina Marketing , in orasul Medias exista 24.000 de utilizatori Facebook, din care 52% sunt barbati si 48% femei. In privinta varstei, 9,2% sunt utilizatori intre 13-18 ani, 18.8 % – 18-24 ani, 23% – 25-34 ani, 22% – 35-44 ani, 15.20% intre 45-54 ani, 8% intre 55-64 de ani si 3,6% peste 65 de ani.

21 de comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *